Herbalife Ltd. публікує результати за другий квартал 2014 фінансового року та підвищує прогноз по прибутку на 2014 рік

  • Обсяг світових продажів у товарному еквіваленті в другому кварталі збільшився на 5% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
  • Скоригований1 прибуток у розрахунку на акцію збільшився на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року й склав 1,55 долара США. За опублікованими даними, прибуток у розрахунку на акцію становив 1,31 долара США, що відображає негрошові витрати, пов'язані з конвертованими зобов'язаннями, та інші витрати.
  • Компанія підвищує свій прогноз щодо скоригованого разводненого прибутку у розрахунку на акцію за весь 2014 фінансовий рік до рівня 6,17–6,32 долара США на акцію.
  • Протягом кварталу компанія викупила 9,8 млн акцій на суму 581 млн доларів США.

30 липня 2014 р. – Компанія Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) сьогодні опублікувала фінансові результати за другий квартал 2014 року: обсяг чистої виручки від продажів становив 1,3 млрд доларів США, що на 7% вище, ніж за аналогічний період 2013-го, при цьому зростання продажів у товарному вираженні становило 5%. Скоригований1 чистий прибуток за квартал склав 141,4 млн доларів США, або 1,55 долара США на разводнену акцію. Для порівняння: у другому кварталі 2013 року скоригований чистий прибуток становив 150,7 млн доларів США, або 1,41 долара США на разводнену акцію. За опублікованими даними, чистий прибуток у другому кварталі 2014 року склав 119,5 млн доларів США, або 1,31 долара США на разводнену акцію, у порівнянні зі 143,2 млн доларів США, або 1,34 долара США на разводнену акцію за аналогічний період 2013-го.

«Компанія Herbalife в черговий раз продемонструвала високі показники продажів і прибутковості, підтвердивши свою незмінну здатність нарощувати прибуток у розрахунку на акцію, — зазначає Майкл Джонсон (Michael Johnson), голова ради директорів і головний виконавчий директор Herbalife. — Високі результати роботи Herbalife — заслуга Незалежних Дистриб'юторів та їхніх клієнтів. Окрім того, Незалежні Дистриб'ютори Herbalife успішно застосовують стратегії розвитку, що сприяють підвищенню споживчої лояльності та надихають учасників нашої спільноти на дотримання здорового способу життя. Наші Незалежні Дистриб'ютори пишаються тим, що беруть активну участь у вирішенні проблем громадської охорони здоров'я в усьому світі, й ми високо цінуємо ту ключову роль, яку вони відіграють у місії Herbalife».

У кварталі, що завершився 30 червня 2014 року, грошовий потік від операційної діяльності компанії становив 156,9 млн доларів США; капіталовкладення — 39,6 млн доларів США, компанія викупила акції, що знаходяться в акціонерів, на суму 581,3 млн доларів США в рамках програми зворотного викупу акцій.

Ключові показники за другий квартал 2014 року2 ,3

Обсяг продажів у товарному еквіваленті та загальна кількість активних лідерів продажів по регіонах

 

 

 

 

 

 

 

Обсяг продажів у товарному вираженні (млн одиниць)

 

Загальна кількість активних лідерів продажів

Регіон


2Q'14


Зміна, %


2Q'14


Зміна, %

Північна Америка

 

335,8

 

(1%)

 

75 772

 

5%

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

 

320,2

 

1%

 

74 916

 

6%

Європа, Близький Схід і Африка

 

218,8

 

22%

 

56 692

 

18%

Мексика

 

231,3

 

5%

 

64 656

 

3%

Південна та Центр. Америка

 

206,3

 

(7%)

 

62 172

 

14%

Китай

 

118,5

 

38%

 

18 703

 

33%

Усього у світі

 

1430,9

 

5%

 

340 644

 

9%

               

 

Оновлений прогноз на 2014 фінансовий рік

Даний прогноз складений без урахування витрат (у першу чергу на юридичні та консалтингові послуги), пов'язаних із реакцією компанії на інформацію, яку поширює на ринку спекулянт, що грає на зниження, й яку компанія вважає недостовірною й такою, що вводить в оману; прогноз не враховує витрати, пов'язані з вимогою Федеральної торгової комісії, а також негрошові витрати, пов'язані з виплатою відсотків по конвертованим зобов'язанням компанії, та витрати, пов'язані зі спробою відшкодувати витрати, зумовлені повторним аудитом у минулому році. Під час складання прогнозу використовувалися середні денні значення валютних курсів за перші два тижні липня. Прогноз складався з урахуванням того, що для річного балансу використовувався встановлений GAAP курс венесуельської валюти 10,6 болівара за 1 долар США, при цьому в прогнозі не враховувався потенційний ефект можливої девальвації венесуельського болівара та репатріації (якщо такі відбудуться) існуючої грошової готівки у Венесуелі.

Виходячи з поточних тенденцій ділової активності, прогноз компанії на третій квартал 2014 фінансового року та на весь 2014 фінансовий рік виглядає наступним чином:

 

 

Три місяці, що закінчуються 30 вересня 2014 року

 

Дванадцять місяців, що закінчуються 31 грудня 2014 року

   

Мін.

 

Макс.

 

Мін.

 

Макс.

Зростання обсягу продажів у товарному вираженні порівняно з 2013 роком

 

5,5%

 

7,5%

 

6,0%

 

8,0%

Зростання чистих продажів у порівнянні з 2013 роком

 

9,0%

 

11,0%

 

8,5%

 

10,5%

Разводнений прибуток на акцію з урахуванням коригування

 

$1,49

 

$1,53

 

$6,17

 

$6,32

Капітальні витрати (млн доларів США)

 

$45,0

 

$55,0

 

$175,0

 

$195,0

Фактична ставка оподаткування

 

27,0%

 

29,0%

 

27,5%

 

29,5%

Уточнені дані про програму зворотного викупу акцій

За другий квартал компанія викупила 9,8 млн акцій за середньою ціною 59,41 долара США. В даний час у компанії залишається можливість викупу акцій на суму 232,9 млн доларів США із санкціонованого ліміту в 1,5 млрд доларів США.

Інформація про компанію Herbalife Ltd.

Herbalife — міжнародна компанія, яка здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована 1980 року в Лос-Анджелесі й сьогодні працює більш ніж у 90 країнах світу, в тому числі в Україні. Акції Herbalife котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF). У компанії працюють понад 7 тис. співробітників, обсяг чистої виручки у 2013 році становив $ 4,8 млрд.

Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровими звичками харчування, розробляючи високоякісні продукти й надаючи персональний сервіс освітніх послуг в області збалансованого харчування. А також створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися звичок здорового харчування, контролювати свою вагу та вести активний і здоровий спосіб життя.

На сайті Herbalife за адресою http://ir.Herbalife.com представлено великий обсяг фінансової та іншої інформації про компанію. Herbalife рекомендує інвесторам регулярно відвідувати цей сайт, оскільки інформація оновлюється й з'являються нові дані.

ТВЕРДЖЕННЯ ПРОГНОЗНОГО ХАРАКТЕРУ

Хоча ми вважаємо, що очікування, які містяться в будь-якому з наших прогнозів, є обгрунтованими, фактичні результати можуть істотно відрізнятися від прогнозованих у будь-якій із наших заяв. Наше майбутнє фінансове становище та результати діяльності, а також будь-які прогнози можуть змінюватися й несуть у собі низку ризиків і невизначеностей, такі як ті, що позначені або вказані в наших звітах до Комісії з цінних паперів і бірж. Нижче наводяться лише деякі з основних факторів, що можуть призвести до того, що наші фактичні результати, показники та досягнення або галузеві результати істотно відрізнятимуться від оцінок чи прогнозів, які містяться в наших прогнозних заявах:

  • Наші взаємини з Незалежними Дистриб'юторами та наша здатність вплинути на їхні дії;
  • Неправомірні дії наших співробітників або Незалежних Дистриб'юторів у порушення чинного законодавства;
  • Несприятливе висвітлення в ЗМІ наших продуктів або організації мережевого маркетингу, в тому числі наша здатність заспокоїти ринок і регуляторів щодо дотримання нами чинного законодавства;
  • Зміна споживчих переваг і попиту;
  • Наша залежність від наших Незалежних Дистриб'юторів або вищого керівництва, їх втрати або смерті, що може негативно вплинути на наші взаємини з Незалежними Дистриб'юторами та результати нашої діяльності;
  • Конкурентна природа нашого бізнесу;
  • Регламентні питання щодо наших продуктів, у тому числі можливі дії урядових чи законодавчих органів, пов'язані із безпекою або ефективністю наших продуктів і програм мережевого маркетингу, включаючи дії стосовно ринку прямих продажів, на якому ми працюємо;
  • Правові проблеми, що виникають для нашої програми мережевого маркетингу;
  • Ризики, пов'язані з міжнародною діяльністю, економічні фактори, у тому числі валютні курси, рівень інфляції, перебої в роботі та конфлікти з нашими імпортерами, питання ціноутворення й ризики девальвації валют, особливо в таких країнах, як Венесуела;
  • Невизначеності, пов'язані із застосуванням трансфертного ціноутворення, мит, ПДВ та іншого податкового законодавства і пов'язаних із ним змін;
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням законодавства щодо прямих продажів у Китаї.
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням права, а також поправками до законодавства у сфері прямих продажів в Індії;
  • Наша нездатність отримання необхідних ліцензій для розширення бізнесу прямих продажів у Китаї;
  • Несприятливі зміни в китайській економіці, китайському законодавстві та китайській державній політиці;
  • Наша залежність від подальшого проникнення на існуючі ринки;
  • Договірні обмеження, що накладаються на нашу здатність розширювати бізнес;
  • Залежність від нашої ІТ-інфраструктури та постачальників;
  • Достатність товарних знаків та інших прав на інтелектуальну власність;
  • Концентрація продукції;
  • Зміни в законодавстві, договорах або нормативах, або в їх тлумаченні
  • Оподаткування стосовно наших Незалежних Дистриб'юторів;
  • Претензії щодо якості продукції;
  • Можливість придбання нашою компанією власних акцій на відкритих ринках або іншим способом;
  • Зміни вартості акцій, пов'язані, крім іншого, зі спекулятивними діями на біржах і короткими позиціями, що розміщуються окремими трейдерами за нашими звичайними акціями.

Ми не беремо на себе зобов'язань щодо оновлення або перегляду будь-яких із прогнозних заяв, або щодо додаткової публікації інформації про будь-які події чи обставини після публікації релізу або для інформування про настання непередбачених подій, за винятком тих випадків, коли цього вимагає законодавство.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Барбара Хендерсон (Barbara Henderson),
старший віце-президент, світові корпоративні комунікації
Тел.: 213 745-05-17

Україна
Ганна Поповченко
Тел.: +38044 393 77 51
e-mail: annapo@herbalife.com

Агентство O2PR
Роман Авраменко
Тел: +38044 545 77 07
Моб. тел.: +38093 145 39 39
e-mail: roman.avramenko@o2pr.com.ua



1Більш детальна інформація представлена у Додатку 1. «Узгодження фінансових показників, оцінюваних не за правилами GAAP (non-GAAP)».

2Додаткові таблиці з допоміжними бізнес-показниками доступні за адресою http://www.ir.herbalife.com.

3Глобальна кількість активних лідерів продажів може відрізнятися від суми активних лідерів продажів по регіонах, оскільки розрахунок здійснюється за загальною кількістю лідерів продажів, які виявляли активність протягом періоду, а не через підсумовування, при цьому деякі з лідерів продажів могли працювати відразу в декількох регіонах, але лише одного разу були враховані у загальній кількості