Herbalife Ltd. оголошує результати своєї діяльності за перший квартал 2015 фінансового року і підвищує свій прогноз на 2015 рік

6 травня 2015 р. – Компанія Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) сьогодні повідомила про те, що обсяг чистих продажів компанії в першому кварталі 2015 року становив 1,1 млрд доларів США.

  • Скоригований1 прибуток у розрахунку на акцію (EPS) у першому кварталі 2015 фінансового року перевершила прогнози й становила 1,29 долара США на одну розводнену акцію; за опублікованими даними прибуток у розрахунку на акцію становив 0,92 долара США на одну розводнену акцію, що на 24% більше у порівнянні з 0,74 долара США на одну розводнену акцію за перший квартал минулого року.
  • Глобальний обсяг чистих продажів знизився на 12% і склав 1,1 млрд доларів США, що зумовлено несприятливим ефектом різниці валютних курсів; без урахування ефекту різниці валютних курсів обсяг чистих продажів збільшився на 4% порівняно з аналогічним показником за перший квартал минулого року.
  • Компанія підвищила свій прогноз щодо скоригованого прибутку в розрахунку на одну розводнену акцію до діапазону 4,30–4,60 долара США.

За опублікованими даними, чистий прибуток компанії за перший квартал становив 78,2 млн доларів США, або 0,92 долара США на одну розводнену акцію, у порівнянні з 74,6 млн доларів США, або 0,74 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період 2014 року. В першому кварталі 2015 року на показники прибутку на одну розводнену акцію негативно вплинула зміна валютних курсів, у результаті чого цей показник знизився на 0,442 долара США.

У першому кварталі 2015 фінансового року на обсяг опублікованого чистого прибутку негативно позначилися виплати до сплати податків у розмірі 36,3 млн доларів США, або 0,30 долара США на одну розбавлену акцію після оподаткування, пов'язані із девальвацією венесуельського болівара. У першому кварталі компанія здійснила девальвацією венесуельського болівара. У першому кварталі компанія здійснила переоцінку своїх активів і зобов'язань, виражених у венесуельських боліварах відповідно до курсу SIMADI.

За квартал, що завершився 31 березня 2015 року, компанія отримала чистий операційний грошовий потік у розмірі 161,1 млн доларів США, а сума інвестицій в основний капітал становила 15,4 млн доларів США.

Майкл Джонсон (Michael Johnson), голова ради директорів і головний виконавчий директор компанії Herbalife зазначив: «Наші показники в цьому кварталі виявилися вищими за наші очікування, і в підсумку ми вирішили підвищити свій прогноз на весь 2015 фінансовий рік».

"Ми, як і раніше, впевнені, що створюємо міцну основу для збільшення обсягів продажів у штучному та грошовому вираженні, формуємо перспективну платформу для створення цінностей для наших акціонерів і забезпечуємо ще більш якісний користувальницький досвід для мільйонів наших Незалежних Партнерів і клієнтів по всьому світу. Про це свідчать наші рекордні результати утримання лідерів продажів», – продовжив Майкл Джонсон.

Ключові фінансові показники за перший квартал і прогноз на 2015 рік

Регіональний обсяг продажів в балах і середні показники активних лідерів продажів

 

 

 

 

 

 

 

Обсяг продажів у балах
(млн одиниць)

 

Загальна кількість активних лідерів продажів

Регіон


1Q'15


Зміна у %


1Q'15


Зміна у %

Північна Америка

 

297,8

 

-11%

 

77 480

 

4%

Азіатсько-Тихоокеанський регіон

 

265,9

 

-12%

 

74 767

 

4%

EMEA

 

228,4

 

13%

 

69 256

 

28%

Мексика

 

203,4

 

-8%

 

65 340

 

3%

Південнаі Центральна Америка

 

210,5

 

-8%

 

62 971

 

2%

Китай

 

113,7

 

25%

 

20 277

 

22%

Усього у світі

 

1 281,8

 

-6%

 

357 465

 

8%

               

 

Обсяг чистих продажів по регіонах і вплив різниці валютних курсів

 

 

 

 

 

Регіон

 

 

Обсяг чистих продажів за опублікованими даними у І кварталі 2015 року (млн)

Зростання/ зниження з урахуванням різниці валютних курсів

Зростання/ зниження без урахування різниці валютних курсів

Північна Америка

 

$

 

226,7

 

-9%

 

-8%

Азіатсько-тихоокеанський регіон (окрім Китаю)

 

$

 

242,8

 

-13%

 

-10%

EMEA

 

$

 

186,4

 

-12%

 

14%

Мексика

 

$

 

123,6

 

-13%

 

-2%

Південнаі Центральна Америка

 

$

 

161,7

 

-34%

 

16%

Китай

 

$

 

164,2

 

21%

 

23%

Всього у світі

 

$

 

1 105,4

 

-12%

 

4%

               

 

Прогноз на 2015 фінансовий рік

Прогноз на другий квартал складено з урахуванням несприятливого впливу різниці валютних курсів, у результаті якого прибуток на розводнену акцію знизиться на 0,40 долара США, у тому числі приблизно на 0,14 долара США у зв'язку із ситуацією у Венесуелі. Прогноз на весь 2015 рік враховує несприятливий вплив різниці валютних курсів у розмірі приблизно 1,26 долара США на розводнену акцію, в тому числі приблизно 0,45 долара США – негативний вплив від зміни курсу венесуельської валюти.

Виходячи з поточних тенденцій ділової активності, прогноз компанії на другий квартал 2015 фінансового року та на весь 2015 фінансовий рік виглядає наступним чином:

 

 

Три місяці, що завершуються 30 червня 2015 року

 

Дванадцять місяців, що завершуються 31 грудня 2015 року

   

Мін.

 

Макс.

 

Мін.

 

Макс.

Збільшення обсягу продажів у балах у порівнянні з 2014 роком

 

(7,5%)

 

(4,5%)

 

(4,0%)

 

(1,0%)

Збільшення чистих продажів у порівнянні з 2014 роком

 

(13,5%)

 

(10,5%)

 

(9,5%)

 

(6,5%)

Скоригований прибуток на розводнену акцію

 

$1,05

 

$1,15

 

$4,30

 

$4,60

Капітальні витрати (млн доларів США)

 

$20,0

 

$30,0

 

$120,0

 

$140,0

Фактична ставка оподаткування

 

28,0%

 

30,0%

 

28,0%

 

30,0%

Збільшення чистих продажів у порівнянні з 2014 роком з урахуванням різниці валютних курсів (у)

 

(3,0%)

 

0,0%

 

(0,5%)

 

2,5%

Прибуток на розводнену акцію з урахуванням різниці валютних курсів (у)

 

$1,45

 

$1,55

 

$5,55

 

$5,85

Вільний потік грошових коштів (млн доларів США)(b)

 

 

 

$440,0

 

$470,0

(a) Без урахування впливу зростання цін у Венесуелі, пов'язаного зі змінами валютних курсів.

(b) Вільний потік грошових коштів дорівнює потоку грошових коштів від операцій за вирахуванням капітальних витрат.

Даний прогноз складений без урахування витрат на юридичні та консалтингові послуги, а також без урахування витрат, пов'язаних з проблемами корпоративної бізнес-моделі, наприклад, витрат, пов'язаних з вимогами про видачу документів Федеральній торговій комісії, а також негрошових витрат, пов'язаних з виплатою відсотків за конвертованими зобов'язаннями компанії, і витрат, пов'язаних зі спробою відшкодувати витрати, зумовлені повторними аудитами у 2013 році. Під час складання прогнозу використовувалися середні денні значення валютних курсів за перші два тижні квітня. Що стосується ситуації у Венесуелі, прогноз складався з урахуванням того, що курс SIMADI становить 192 болівари за 1 долар на частину 2015 року, яка залишилася. При цьому в прогнозі не враховувався потенційний ефект недавньої девальвації венесуельського болівара і будь-якої потенційної девальвації венесуельського болівара в майбутньому та репатріації (якщо такі відбудуться) існуючої готівки у Венесуелі.

Інформація про компанію Herbalife Ltd.

Herbalife — міжнародна компанія, що здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована 1980 року в Лос-Анджелесі й сьогодні працює більш ніж у 90 країнах світу, в тому числі в Україні. Акції Herbalife котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF). У компанії працюють більше 7 тис. співробітників, обсяг чистої виручки у 2013 році становив $4,8 млрд.

Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровими звичками харчування, розробляючи високоякісні продукти й надаючи персональний сервіс освітніх послуг у сфері збалансованого харчування. А також створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися здорового харчування, контролювати свою вагу та вести активний і здоровий спосіб життя.

ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОГНОЗНОГО ХАРАКТЕРУ

Хоча ми вважаємо, що очікування, які містяться в будь-якому з наших прогнозів, є обґрунтованими, фактичні результати можуть істотно відрізнятися від прогнозованих у будь-якій із наших заяв. Наше майбутнє фінансове становище та результати діяльності, а також будь-які прогнози можуть змінюватися і несуть у собі низку ризиків і невизначеностей, такі як ті, що позначені або вказані в наших звітах до Комісії з цінних паперів і бірж. Нижче наводяться лише деякі з основних факторів, які можуть призвести до того, що наші фактичні результати, показники та досягнення або галузеві результати істотно відрізнятимуться від оцінок або прогнозів, які містяться в наших прогнозних заявах:

  • Наші взаємини з Партнерами та наша здатність вплинути на їхні дії;
  • Неправомірні дії наших співробітників або Партнерів щодо порушення чинного законодавства;
  • Несприятливе висвітлення в ЗМІ наших продуктів або організації мережевого маркетингу, в тому числі наша здатність заспокоїти ринок і регуляторів щодо дотримання нами чинного законодавства;
  • Зміна споживчих переваг і попиту;
  • Наша залежність від наших Партнерів або вищого керівництва, їхньої втрати або смерті, що може негативно вплинути на наші взаємини з Партнерами та результати нашої діяльності;
  • Конкурентна природа нашого бізнесу;
  • Регламентарні питання щодо наших продуктів, у тому числі можливі дії урядових чи законодавчих органів, пов'язані з безпекою або ефективністю наших продуктів і програм мережевого маркетингу, включаючи дії щодо ринку прямих продажів, на якому ми працюємо;
  • Правові проблеми, що виникають для нашої програми мережевого маркетингу;
  • Ризики, пов'язані з міжнародною діяльністю, економічні фактори, у тому числі валютні курси, рівень інфляції, перебої в роботі і конфлікти з нашими імпортерами, питання ціноутворення та ризики девальвації валют, особливо в таких країнах, як Венесуела;
  • Невизначеності, пов'язані із застосуванням трансфертного ціноутворення, мит, ПДВ та іншого податкового законодавства та пов'язаних із ним змін;
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням законодавства щодо прямих продажів у Китаї.
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням права, а також поправками до законодавства у сфері прямих продажів в Індії;
  • Наша нездатність отримання необхідних ліцензій для розширення бізнесу прямих продажів у Китаї;
  • Несприятливі зміни у китайській економіці, китайському законодавстві та китайській державній політиці;
  • Наша залежність від подальшого проникнення на існуючі ринки;
  • Договірні обмеження, що накладаються на нашу здатність розширювати бізнес;
  • Залежність від нашої ІТ-інфраструктури та постачальників;
  • Достатність товарних знаків та інших прав на інтелектуальну власність;
  • Концентрація продукції;
  • Зміни в законодавстві, договорах або нормативах чи в їх тлумаченні;
  • Оподаткування стосовно наших Партнерів;
  • Претензії щодо якості продукції;
  • Можливість придбання нашою компанією власних акцій на відкритих ринках або іншим способом;
  • Зміни вартості акцій, пов'язані, крім іншого, зі спекулятивними діями на біржах і короткими позиціями, що розміщуються окремими трейдерами за нашими звичайними акціями.

Ми не беремо на себе зобов'язань з оновлення чи перегляду будь-яких прогнозних заяв, або з додаткової публікації інформації про будь-які події чи обставини після публікації релізу або для інформування про настання непередбачених подій, за винятком тих випадків, коли цього вимагає законодавство.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Вікторія Рибченко
Тел.: +38044 393 77 51
e-mail: victoriary@herbalife.com

Агентство O2PR
Роман Авраменко
Тел: +38044 545 77 07
Моб. тел.: +38093 145 39 39
e-mail: herbalife@o2pr.com.ua



1Більш детальна інформація представлена у Додатку A «Узгодження фінансових показників, оцінюваних не за правилами GAAP (non-GAAP)».