Herbalife Ltd. оголошує результати своєї діяльності за третій квартал 2014 фінансового року

10 листопада 2014 р. – Компанія Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) повідомила про те, що обсяг її чистих продажів у третьому кварталі 2014 фінансового року становив 1,3 млрд доларів США, збільшившись на 4% порівняно з аналогічним періодом 2013-го. Глобальний обсяг чистих продажів виріс на 4% і склав 1,3 млрд доларів США у порівнянні з 1,2 млрд доларів США за аналогічний період минулого року.

  • Скоригований прибуток у розрахунку на акцію (EPS) збільшився на 3% і склав 1,45 долара США на одну розводнену акцію у порівнянні з 1,41 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період минулого року. За опублікованими даними, прибуток у розрахунку на розводнену акцію становив 0,13 долара США у порівнянні з 1,32 долара США на розводнену акцію в минулому році.
  • Без урахування даних по Венесуелі, обсяг чистих продажів та продажу компанії в штучному вираженні збільшилися у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, відповідно, на 7% і на 3%.
  • Глобальне розширення та вдосконалення програми маркетингу покликані підвищити продуктивність і активність наших партнерів і сприяти їхньому утриманню, що в підсумку дозволить компанії реалізувати більш одноманітну та збалансовану модель зростання.

Скоригований чистий прибуток за цей квартал становив 125,1 млн доларів США, або 1,45 долара США на одну розводнену акцію у порівнянні з 152,1 млн доларів США або 1,41 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період 2013 року. За опублікованими даними, чистий прибуток компанії за третій квартал склав 11,2 млн доларів США, або 0,13 долара США в розрахунку на одну розводнену акцію порівняно з 142,0 млн доларів США, або 1,32 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період 2013-го.

У третьому кварталі 2014 року на обсязі опублікованого чистого прибутку негативно позначилися виплати до сплати податків розміром 139,5 млн доларів США, або 0,97 долара США на розводнену акцію після оподаткування, пов'язані з переоцінкою активів і зобов'язань, виражених у венесуельських боліварах згідно з курсом SICAD I і SICAD II, а також виплати розміром 17,5 млн доларів США до сплати податків, або 0,13 долара США на одну розводнену акцію, пов'язані з обов'язковими відрахуваннями до резервного фонду.

За квартал, що завершився 30 вересня 2014 року, компанія отримала чистий операційний грошовий потік розміром 101,9 млн доларів США, а сума, витрачена протягом звітного періоду на придбання власності, заводу та обладнання, становила 34,5 млн доларів США.

Майкл Джонсон (Michael Johnson), голова ради директорів та головний виконавчий директор компанії Herbalife, зазначив: «У цьому кварталі ми спостерігали збільшення обсягу продажів у двох третинах з 91 країни, де представлена компанія, особливо в Росії та Китаї. Якщо не враховувати вплив валютного курсу у Венесуелі, компанія продемонструвала впевнене збільшення обсягу продажів як у штучному, так і в грошовому вираженні. Ми продовжуємо реалізацію ініціатив, які, на наш погляд, сприятимуть подальшому зміцненню наших позицій і довгостроковій оптимізації нашої активності, підвищенню продуктивності наших Незалежних Партнерів і підтриманню високих результатів продажів. Ми пишаємося здатністю наших Незалежних Партнерів розвивати бізнес за короткий проміжок часу й готові до змін, які, на нашу думку, сприятимуть розвитку потенціалу компанії у довгостроковій перспективі».

«Ті зміни, які ми в даний час реалізуємо на глобальному рівні, наприклад, ліміти на перше замовлення, були протестовані на ключових ринках і продемонстрували позитивний ефект з точки зору довгострокового збалансованого росту, — продовжує пан Джонсон. — Ринки Китаю, Росії та країн Європи є чудовими прикладами того, як подібні зміни надали позитивного ефекту щодо наших позицій. Хоча ці ініціативи можуть дещо стримувати в короткостроковому періоді зростання продажів у грошовому та штучному вираженні, за нашим досвідом на тих ринках, де вже реалізовано подібні заходи, ми знаємо, що ці зміни сприяють поліпшенню користувацького досвіду у наших Незалежних Партнерів і їхніх клієнтів. Це допомагає нам зайняти ще більш вигідну позицію для досягнення успіху в майбутньому».

«Наш знаменитий Золотий стандарт у галузі захисту споживачів, зміни, покликані спонукати наших нових Незалежних Партнерів до розумного розвитку свого бізнесу, та підвищена увага до зростаючої бази користувачів наших постійних споживачів — усе це допомагає нашим Партнерам стати ще більш продуктивними й успішними лідерами продажів. Ми знаємо, що ці ініціативи працюють, і у поєднанні з нашою потужною бізнес-моделлю, ефективністю наших продуктів і силою нашого бренду приведуть компанію до наступної фази зростання».

Ключові фінансові показники за третій квартал 2014 року1,2

Обсяг продажів у товарному еквіваленті та загальна кількість активних лідерів продажів за регіонами

 

 

 

 

 

 

 

Обсяг продажів у товарному вираженні (млн одиниць)

 

Загальна кількість активних лідерів продажів

Регіон

 

3Q'14

 

Зміни, %

 

3Q'14

 

Зміна, %

Північна Америка

 

303,0

 

(4%)

 

77 218

 

4%

Азіатсько-Тихоокеанський регіон (окрім Китаю)

 

304,5

 

3%

 

76 649

 

5%

Європа, Близький Схід і Африка

 

199,0

 

15%

 

59 668

 

18%

Мексика

 

218,7

 

0%

 

66 977

 

4%

Південна та Центральна Америка 

 

204,4

 

(17%)

 

64 279

 

7%

Китай

 

120,7

 

24%

 

19 550

 

23%

Усього у світі

 

1 350,3

 

0%

 

352 248

 

8%

Обсяг чистих продажів за регіонами та вплив різниці валютних курсів

 

 

 

Обсяг чистих продажів
за опублікованими даними

 

Зростання/ зниження
з урахуванням різниці валютних курсів

 

Зростання/ зниження
без урахування різниці валютних курсів

Регіон

 

(тисяч)

 

 

 

 

Північна Америка

 

$

223 474

 

(2,3%)

 

(2,2%)

Азіатсько-Тихоокеанський регіон (окрім Китаю)

 

$

297 896

 

4,9%

 

2,0%

EMEA

 

$

204 428

 

12,5%

 

15,2%

Мексика

 

$

143 927

 

1,9%

 

3,5%

Південна та Центральна Америка 

 

$

205 211

 

(14,9%)

 

(1,1%)

Китай

 

$

181 228

 

32,6%

 

33,5%

Усього у світі

 

$

1 256 164

 

3,5%

 

6,3%

Прогноз

Прогноз на четвертий квартал 2014 фінансового року складено з урахуванням несприятливого впливу різниці валютних курсів розміром приблизно 0,31 долара США порівняно з попереднім роком, у тому числі з урахуванням впливу курсів венесуельської валюти розміром 0,22 долара США. Прогноз на 2015 рік складено з розрахунку, що несприятливий вплив різниці валютних курсів становитиме приблизно 0,66 долара США, в тому числі 0,45 долара США — негативний вплив від зміни курсу венесуельської валюти.

Виходячи з поточних тенденцій ділової активності, прогноз компанії на четвертий квартал 2014 фінансового року та на весь 2015 фінансовий рік виглядає наступним чином:

Три місяці, що закінчуються 31 грудня  2014 року

 

Дванадцять місяців, що закінчуються
31 грудня 2014 року

Мін.

Макс.

Мін.

Макс.

Збільшення обсягу продажів в очках порівняно з 2013 роком (без урахування даних по Венесуелі)

0,0%

3,0%

5,0%

6,0%

Збільшення обсягу продажів в очках порівняно з 2013 роком

(3,0%)

0,0%

2,7%

3,5%

Збільшення чистих продажів порівняно з 2013 роком

(8,0%)

(5,0%)

3,5%

4,3%

Збільшення чистих продажів порівняно з 2013 роком з урахуванням різниці валютних курсів

1,0%

4,0%

NA

NA

Розводнений прибуток на акцію без урахування додаткових статей

$1,30

$1,40

$5,80

$5,90

Скоригований прибуток на акцію з урахуванням валютних курсів

$1,61

$1,71

NA

NA

Капітальні витрати (млн доларів)

$52,0

$62,0

$170,0

$180,0

Фактична ставка оподаткування

27,0%

29,0%

27,5%

29,5%



 

 

Дванадцять місяців, що закінчуються
31 грудня 2015 року

Мін.

Макс.

Збільшення обсягу продажів в очках порівняно з 2014 роком

0,0%

3,0%

Збільшення чистих продажів порівняно з 2014 роком

(1,0%)

2,0%

Збільшення чистих продажів порівняно з 2014 роком з урахуванням різниці валютних курсів

3,0%

6,0%

Розводнений прибуток на акцію

$5,45

$5,75

Розводнений прибуток на акцію з урахуванням різниці валютних курсів

$6,10

$6,40

Капітальні витрати (млн доларів)

$145,0

$165,0

Фактична ставка оподаткування

27,0%

29,0%

Вільний потік грошових коштів (млн доларів)

$470,0

$500,0

Даний прогноз складений без урахування витрат (у першу чергу на юридичні та консалтингові послуги), пов'язаних із поточною діяльністю компанії. Крім того, прогноз не враховує витрати, пов'язані з вимогою Федеральної торгової комісії, а також негрошові витрати, пов'язані з виплатою відсотків за конвертованими зобов'язаннями компанії, та витрати, пов'язані зі спробою відшкодувати витрати, зумовлені повторним аудитом у минулому році. В процесі складання прогнозу використовувалися середні денні значення валютних курсів за перші два тижні жовтня. Прогноз складався з урахуванням того, що для річного балансу та для балансу за весь 2015 рік використовувався встановлений GAAP курс венесуельської валюти 50 боліварів за 1 долар США, при цьому в прогнозі не враховувався потенційний ефект можливої девальвації венесуельського болівара та репатріації (якщо такі відбудуться) існуючої готівки в Венесуелі.

Інформація про компанію Herbalife Ltd.

Herbalife — міжнародна компанія, що здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована 1980 року в Лос-Анджелесі й сьогодні працює більш ніж у 90 країнах світу, в тому числі в Україні. Акції Herbalife котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF). У компанії працюють більше 7 тис. співробітників, обсяг чистої виручки у 2013 році становив $ 4,8 млрд.

Herbalife. Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровими звичками харчування, розробляючи високоякісні продукти й надаючи персональний сервіс освітніх послуг в області збалансованого харчування. А також створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися здорового харчування, контролювати свою вагу та вести активний і здоровий спосіб життя.

На сайті Herbalife за адресою http://ir.Herbalife.com представлено великий обсяг фінансової та іншої інформації про компанію. Herbalife рекомендує інвесторам регулярно відвідувати цей сайт, оскільки інформація оновлюється та з'являються нові дані.

ЗАТВЕРЖДЕННЯ ПРОГНОЗНОГО ХАРАКТЕРУ

Хоча ми вважаємо, що очікування, що містяться в будь-якому з наших прогнозів, є обгрунтованими, фактичні результати можуть істотно відрізнятися від прогнозованих у будь-якій із наших заяв. Наше майбутнє фінансове становище та результати діяльності, а також будь-які прогнози можуть змінюватися й несуть у собі низку ризиків і невизначеностей — такі як ті, що позначені або вказані в наших звітах до Комісії з цінних паперів і бірж. Нижче наводяться лише деякі з основних чинників, які можуть призвести до того, що наші фактичні результати, показники та досягнення або галузеві результати істотно відрізнятимуться від оцінок або прогнозів, які містяться в наших прогнозних заявах:

  • Наші взаємини з Партнерами та наша здатність вплинути на їхні дії;
  • Неправомірні дії наших співробітників або Партнерів щодо порушення чинного законодавства;
  • Несприятливе висвітлення в ЗМІ наших продуктів або організації мережевого маркетингу, в тому числі наша здатність заспокоїти ринок і регуляторів щодо дотримання нами чинного законодавства;
  • Зміна споживчих переваг і попиту;
  • Наша залежність від наших Партнерів або вищого керівництва, їхньої втрати чи смерті, що може негативно вплинути на наші взаємини з Партнерами та результати нашої діяльності;
  • Конкурентна природа нашого бізнесу;
  • Регламентарні питання щодо наших продуктів, у тому числі можливі дії урядових або законодавчих органів, пов'язані з безпекою чи ефективністю наших продуктів і програм мережевого маркетингу, включаючи дії щодо ринку прямих продажів, на якому ми працюємо;
  • Правові проблеми, що виникають для нашої програми мережевого маркетингу;
  • Ризики, пов'язані з міжнародною діяльністю, економічні фактори, у тому числі валютні курси, рівень інфляції, перебої в роботі та конфлікти з нашими імпортерами, питання ціноутворення та ризики девальвації валют, особливо в таких країнах, як Венесуела;
  • Невизначеності, пов'язані із застосуванням трансфертного ціноутворення, мит, ПДВ та іншого податкового законодавства й пов'язаних із ним змін;
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням законодавства щодо прямих продажів у Китаї;
  • Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням права, а також поправками до законодавства у сфері прямих продажів в Індії;
  • Наша нездатність отримання необхідних ліцензій для розширення бізнесу прямих продажів у Китаї;
  • Несприятливі зміни в китайській економіці, китайському законодавстві та китайській державній політиці;
  • Наша залежність від подальшого проникнення на існуючі ринки;
  • Договірні обмеження, що накладаються на нашу здатність розширювати бізнес;
  • Залежність від нашої ІТ-інфраструктури та постачальників;
  • Достатність товарних знаків та інших прав на інтелектуальну власність;
  • Концентрація продукції;
  • Зміни в законодавстві, договорах чи нормативах або в їх тлумаченні;
  • Оподаткування щодо наших Партнерів;
  • Претензії щодо якості продукції;
  • Можливість придбання нашою компанією власних акцій на відкритих ринках чи іншим способом;
  • Зміни вартості акцій, пов'язані, крім іншого, зі спекулятивними діями на біржах і короткими позиціями, що розміщуються окремими трейдерами по наших звичайних акціях.

Ми не беремо на себе зобов'язань щодо оновлення або перегляду будь-яких з прогнозних заяв або щодо додаткової публікації інформації про будь-які події чи обставини після публікації релізу або для інформування про настання непередбачених подій, за винятком тих випадків, коли цього вимагає законодавство.

За додатковою інформацією звертайтесь:

Ганна Поповченко
Тел.: +38044 393 77 51
e-mail: annapo@herbalife.com     

Агентство O2PR
Роман Авраменко
Тел:  +38044 545 77 07
Моб. тел.: +38093 145 39 39
e-mail: roman.avramenko@o2pr.com.ua



1Додаткові таблиці з допоміжними бізнес-показниками доступні за адресою http://www.ir.herbalife.com.

2Глобальна кількість активних лідерів продажів може відрізнятися від суми активних лідерів продажів за регіонами, оскільки розрахунок здійснюється за загальною кількістю лідерів продажів, які виявляли активність протягом періоду, а не через підсумовування, при цьому деякі з лідерів продажів могли працювати відразу в декількох регіонах, але лише неодноразово були враховані в загальній кількості.