Herbalife та Федеральна торгова комісія укладають угоду про врегулювання

Угода не змінить бізнес-моделі Herbalife як компанії прямих продажів

Рада директорів Herbalife дозволяє Карлу Айкану (Carl Icahn) придбати до 34,99% звичайних акцій, що перебувають в обігу

Лос-Анджелес — 15 липня 2016 р. — Глобальна компанія в індустрії здорового харчування Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) («Herbalife» або «Компанія») оголосили про укладення угоди з Федеральною торговою комісією («FTC» або «Комісія») про врегулювання багаторічного розслідування, що проводилося відносно компанії. Умови угоди не змінять бізнес-моделі Herbalife як компанії прямих продажів і по суті запроваджують новий стандарт роботи у цій галузі. З оголошенням угоди про врегулювання FTC завершує розслідування щодо Herbalife.

Крім того, компанія Herbalife уклала угоду про врегулювання з генеральним прокурором штату Іллінойс, згідно з якою в рамках цієї окремої угоди компанія виплатить 3 мільйони доларів США. Із завершенням розслідування штату Іллінойс компанії не відомо про будь-які інші розслідування, здійснені генеральними прокурорами інших штатів.

«Угоди про врегулювання, що були укладені, свідчать про спроможність нашої бізнес-моделі та підтверджують нашу впевненість у здатності компанії успішно розвивати свій бізнес, в іншому випадку ми не погодилися б на ці умови», — зазначає Майкл О. Джонсон (Michael O. Johnson), голова правління та головний виконавчий директор Herbalife.

Хоча, на думку компанії, більшість із заяв, зроблених комісією, є фактично невірними, компанія вважає, що укладення угоди про врегулювання знаходиться повністю в інтересах компанії, оскільки інакше компанія б понесла значні фінансові витрати, а тривалий судовий розгляд забрав би зайві сили, тоді як після більш ніж двох років співпраці з FTC у рамках проведеного розслідування компанія просто хотіла продовжити подальшу роботу. Більше того, менеджмент компанії тепер зможе зосередити всі свої зусилля на продовженні розвитку бізнесу та на вивченні нових стратегічних бізнес-можливостей.

Рада директорів компанії («Рада») одноголосно ухвалила угоди про врегулювання й у добровільному порядку заснувала Комітет ради з нагляду («Комітет»), який забезпечить повне дотримання умов угоди. Крім того, Рада запросила Генрі Ванга (Henry Wang), який на даний час займає посаду заступника головного юрисконсульта та директора відділу корпоративного регулювання і контролю, очолити зусилля щодо реалізації домовленостей із підзвітністю з цих питань безпосередньо Комітету. Крім того, Памела Джонс Харбор (Pamela Jones Harbour), яка на даний час обіймає пост старшого віце-президента з глобальної роботи з дистриб'юторами та з корпоративного регулювання й колись працювала спеціальним уповноваженим комісаром Федеральної торгової комісії, була призначена для контролю за здійсненням нових ініціатив з дотримання встановлених вимог під час роботи з дистриб'юторами.

Діяльність Комітету з нагляду покликана доповнити ініціативи Ради, що проводяться та спрямовані на те, щоб очолити галузь у сфері постійного поліпшення механізмів захисту замовників і підвищення ступеня їхньої задоволеності. Протягом останніх кількох років Рада привернула експертів в області захисту споживачів для консультацій з питань дотримання регуляторних вимог і впровадження передових практик, у результаті чого компанія вже реалізувала безліч вдосконалених гарантій, список яких розширився з висновком сьогоднішньої угоди.

Умови врегулювання застосовуються лише до продажів компанії в США, на частку яких припадає приблизно 20% від загального обсягу чистих продажів. У рамках врегулювання компанія погодилася на введення нових процедур і на вдосконалення деяких уже діючих політик. Багато з узгоджених умов або вже розглядалися компанією, або є продовженням уже діючих практик і будуть реалізовані протягом найближчих 10 місяців. Двома основними складовими угоди стали наступні положення:

  1. Ті, хто в даний час уже входить до Herbalife, а також ті, хто приєднується до бізнесу Herbalife, будуть віднесені або до категорії привілейованих учасників (привілейовані учасники мають право купувати продукцію зі знижкою), або до категорії дистриб'юторів (тих, хто хоче будувати бізнес і продавати продукцію, використовуючи для цього модель прямих продажів). Такий захід допоможе Herbalife ефективніше відстежувати обидві категорії та дозволить забезпечити персоналізоване обслуговування для цих осіб.
  2. Дистриб'ютори отримуватимуть компенсації за фактом роздрібних продажів і повинні будуть документально підтверджувати здійснені ними транзакції. Їхня компенсація також враховуватиме придбання ними продукції для власного вживання, якщо ці покупки укладаються в допустимі ліміти. На даний час незалежні партнери Herbalife повинні зберігати квитанції — документацію, що підтверджує операції збуту (sales transaction receipts). Із розвитком мобільних технологій відстеження роздрібних продажів стає ще простіше та зручніше, і компанія вже розробила фірмові технологічні рішення, в тому числі додаток для ринку США, що робить цей процес максимально простим і ефективним.

Серед інших умов угоди — оптимізація процесу навчання для дистриб'юторів; вимога надати бізнес-план і необхідність витримати період очікування терміном один рік перед відкриттям власного клубу харчування; збільшення терміну, протягом якого дистриб'ютор зможе повернути компанії початковий членський пакет; сплата всіх витрат із пересилання, пов'язаних з поверненням продукції; заборона на автоматичне відправлення продукції; проведення аудитів незалежними сторонніми організаціями; і розширення механізмів захисту щодо домагань на дохід, у тому числі надання більш докладної інформації про обіцяний спосіб життя.

Важливо зазначити, що, як й у випадку з рішенням Федеральної торгової комісії щодо Amway в 1979 році (In the Matter of Amway Corporation Inc., et. Al. — У справі Amway Corporation Inc. та інших), компанія розраховує, що узгоджені сьогодні процедури слугуватимуть орієнтиром для всієї індустрії прямих продажів і багаторівневого маркетингу. Таким чином, компанія вважає, незважаючи на те, що деякі з додаткових умов не здійснюють істотного впливу на бізнес компанії, ці положення сприятимуть поліпшенню принципів ведення бізнесу в масштабах усієї галузі. Наприклад, ще кілька років тому компанія прийняла суворіші правила захисту споживачів щодо автоматичного відправлення продукції, й сьогодні на частку такої практики припадає менше 1% всіх продажів компанії. Аналогічним чином, частка продукції в загальному обсязі продажів Herbalife, що повертається, в США становить усього лише 0,02%, тому очікується, що оплата компанією витрат, пов'язаних зі зворотним відправленням товарів, які повертаються, здійснять мінімальний вплив на бізнес компанії. Хоча очікується, що витрати, пов'язані із цими змінами, будуть несуттєвими для Herbalife, вони, найімовірніше, призведуть до значних змін у всій галузі.

Крім того, як уже згадувалося в публічному розкритті інформації компанії від 5 травня 2016 року, Herbalife також погодилася в рамках цього врегулювання виплатити на користь FTC суму розміром 200 мільйонів доларів США.

Разом із тим компанія оголосила про те, що дозволила Карлу К. Айкану (Carl C. Icahn), компанії Icahn Enterprises Holdings L.P. і окремим пов'язаним із ними особам (збірно «сторона Айкана») збільшити розмір максимальної позиції в Herbalife до 34,99% звичайних акцій компанії в обігу з попереднього ліміту розміром 25%. На даний час сторона Айкана має 17 мільйонів звичайних акцій Herbalife, що становить приблизно 18,3% усіх звичайних акцій в обігу. Рада директорів Herbalife, яка складається з 13 осіб, буде, як і раніше, включати п'ять членів, які призначаються стороною Айкана.

 «Я завжди вірив у міцну основу Herbalife, і я дуже радий, що рада директорів вирішила збільшити ліміт моєї позиції в компанії з 25% до 34,99% акцій, які перебувають в обігу. Значною мірою успіх моїх інвестицій безпосередньо пов'язаний з нашим всебічним вивченням предмета вкладень і розумінням часто складних і специфічних проблем, з якими стикаються компанії, — говорить Карл Айкан. — Я абсолютно впевнений у головному виконавчому директорові Herbalife, Майклі Джонсоні, як і в усій управлінській команді, що майстерно допомогла компанії пройти всі негаразди та випробування, в тому числі дати відсіч у масштабній PR-кампанії проти Herbalife, яка була ініційована Біллом Екманом (Bill Ackman), коли він неодноразово запевняв усіх, що нашу компанію буде закрито. Вочевидь, ми продовжуємо бізнес».

В американській економіці чимало людей, які шукають можливість отримання додаткового доходу, й ті, хто вважає за краще продавати продукти Herbalife, нічим від них не відрізняються. Такі компанії, як Uber, Airbnb і Etsy, пропонують працьовитим громадянам можливість додаткового доходу з низьким порогом входження на ринок і можливістю працювати на своїх власних умовах. В одних лише Сполучених Штатах налічується більш ніж 18 мільйонів людей, які працюють в індустрії прямих продажів, і понад 156 мільйонів споживачів, які купують товари у цих осіб. Сама суть усієї американської індустрії прямих продажів з оборотом у 35 мільярдів доларів полягає в тому, щоб надати населенню можливість бути начальником самому собі, встановлювати свій власний графік роботи та приймати свої власні рішення. Компанія вважає, що ця угода про врегулювання сприятиме зміцненню та поліпшенню цієї важливої ​​галузі.

Задоволеність споживачів, які використовують продукти для збалансованого харчування та сервіси Herbalife, має для компанії першорядне значення, й як і всі добропорядні компанії, протягом останніх десяти років Herbalife реалізувала низку нових правил і практик, щоб гарантувати всім її замовникам і більш ніж 4 мільйонам привілейованих учасників і незалежних партнерів найкраще. Herbalife, як і раніше, прагне працювати з усіма замовниками та незалежними партнерами, щоб забезпечити виняткову якість обслуговування, і прагне реалізовувати інструменти для захисту прав споживачів.

Домігшись завершення розслідування, Herbalife з оптимізмом дивиться в майбутнє та сподівається, що ті, хто відкривав короткі позиції по акціях компанії, нарешті усвідомлюють помилковість і необгрунтованість своїх суджень. Окрім того, Herbalife сподівається, що в майбутньому зможе успішно витримувати будь-які кампанії, спрямовані на маніпулювання ринком. Навіть такий безпрецедентний демарш, який тривав більше трьох років і коштував мільярдеру сотень мільйонів доларів, не кажучи вже про значний репутаційний збиток і втрату довіри в інвесторів.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся на сайт  www.Herbalife.com/StrongerThanEver.

Інформація про компанію Herbalife:

Herbalife — це міжнародна компанія, яка здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована в 1980 році в Лос-Анджелесі, й сьогодні продукція Herbalife поширюється через Незалежних Партнерів у більш ніж 90 країнах світу.

Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровими звичками харчування, розробляючи й пропонуючи високоякісні продукти та надаючи персональний підхід у сфері збалансованого харчування, створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися звичок здорового харчування, контролювати свою вагу та вести активний і здоровий спосіб життя.

На сьогодні штат компанії налічує більш ніж 8 тисяч співробітників по всьому світу; акції компанії торгуються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF), а обсяг чистих продажів компанії у 2015 році становив 4,5 мільярда доларів США. Для отримання більш детальної інформації звертайтесь на сайт  Herbalife.com або IAmHerbalife.com.

ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРОГНОЗГОГО ХАРАКТЕРУ

Даний прес-реліз містить «затвердження прогнозного характеру» відповідно до тлумачення положень «про безпечну гавань» Закону про реформу судочинства по приватних цінних паперах від 1995 року. Хоча ми вважаємо, що очікування, які містяться у будь-якій із наших прогнозних заяв, є обгрунтованими, фактичні результати можуть істотно відрізнятися від прогнозованих або передбачуваних у будь-якій із наших заяв прогнозного характеру. Наше майбутнє фінансове становище та результати діяльності, а також будь-які прогнозні заяви можуть змінюватися й припускають ряд ризиків і невизначеностей, у тому числі опублікованих або зазначених шляхом відсилання до наших звітів у Комісію з цінних паперів і бірж. Нижче наводяться лише деякі з основних факторів, які можуть призвести до того, що наші фактичні результати, показники та досягнення або галузеві результати будуть істотно відрізнятися від оцінок чи припущень, які містяться у наших прогнозних заявах:

  • Наші взаємини з дистриб'юторами або привілейованими учасниками та наша здатність вплинути на їхні дії;
  • Неправомірні дії наших співробітників, дистриб'юторів або привілейованих учасників у порушення чинного законодавства;
  • Несприятливе освітлення в ЗМІ наших продуктів або організації мережевого маркетингу, в тому числі наша здатність заспокоїти ринок і регуляторів щодо дотримання нами чинного законодавства;
  • Зміна споживчих переваг і попиту;
  • Конкурентна природа нашого бізнесу;
  • Регламентні питання щодо наших продуктів, у тому числі можливі дії урядових або регуляторних органів, пов'язані із безпекою або ефективністю наших продуктів і програм мережевого маркетингу, включаючи дії щодо ринку прямих продажів, на якому ми працюємо, а також заходи щодо врегулювання відносин з Федеральної торговою комісією та генеральним прокурором штату Іллінойс;
  • Правові проблеми, що постають перед нашою програмою мережевого маркетингу;
  • Ризики, пов'язані з міжнародною діяльністю, економічні фактори, у тому числі валютні курси, рівень інфляції, перебої в роботі та конфлікти з нашими сторонніми імпортерами, питання ціноутворення та ризики девальвації валют, особливо в таких країнах, як Венесуела;
  • Невизначеності, пов'язані з інтерпретацією та застосуванням законодавства щодо прямих продажів у Китаї;
  • Наша нездатність отримання необхідних ліцензій для розширення нашого бізнесу прямих продажів у Китаї;
  • Несприятливі зміни в китайській економіці;
  • Наша залежність від подальшого проникнення на існуючі ринки;
  • Договірні обмеження, що впливають на нашу здатність розширювати бізнес;
  • Наша залежність від нашої ІТ-інфраструктури та зовнішніх постачальників;
  • Достатність товарних знаків та інших прав на інтелектуальну власність;
  • Концентрація продукції;
  • Наша залежність від наших дистриб'юторів або старшого керівництва, їхньої втрати або смерті, що може негативно вплинути на наші взаємини з дистриб'юторами або привілейованими учасниками, а також на результати нашої діяльності;
  • Американське законодавство та законодавства інших країн, які застосовуються до наших міжнародних операцій;
  • Обмеження, що накладаються договірними зобов'язаннями за нашими джерелами кредитування;
  • Невизначеності, пов'язані із застосуванням трансфертного ціноутворення, мит, ПДВ та іншого податкового законодавства та пов'язаних із ним змін;
  • Зміни в податковому законодавстві, договорах або регулятивних стандартах, або в їх інтерпретації;
  • Оподаткування стосовно до наших привілейованих учасників або дистриб'юторів;
  • Претензії щодо якості продукції;
  • Інкорпорація компанії в юрисдикції Кайманових островів;
  • Можливість придбання нашою компанією власних акцій на відкритих ринках або іншим чином; і
  • Зміни у вартості акцій, пов'язані, крім іншого, зі спекулятивними діями на біржах і короткими позиціями, що розміщуються деякими трейдерами за нашими звичайними акціями.

Ми не беремо на себе зобов'язань з оновлення або перегляду будь-яких із прогнозних заяв або з додаткової публікації інформації про будь-які події чи обставини після публікації релізу або для інформування про настання непередбачених подій, за винятком тих випадків, коли цього вимагає законодавство.

З вихідною версією документа можна ознайомитися за адресою businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160715005374/en/

За додатковою інформацією звертайтеся:

Вікторія Рибченко
Тел.: +38044 393 77 51
e-mail: victoriary@herbalife.com

Агентство O2PR
Роман Авраменко
Тел:+38044 545 77 07
Моб. тел.: +38050 252 20 30
e-mail: herbalife@o2pr.com.ua