Компанія Herbalife отримала престижну нагороду «Вибір року - 2013» в номінації «Біологічно активні добавки року»

Компанія Herbalife отримала нагороду в номінації «Біологічно активні добавки року - 2013» в престижному Міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року». Медаль «Вибір року» вручили директору компанії «Herbalife Україна» Тетяні Серебряник на урочистій церемонії нагородження переможців, яка відбулася 24 листопада 2013.

Отримання нагороди найбільш авторитетного і вагомого рейтингу країни - це загальнонаціональний вибір українського споживача, який дав найвищу оцінку продукції Herbalife. Медаль «Вибір року» підтвердила статус лідерства продукції компанії в категорії «Біологічно активні добавки».

Вже більше 30-ти років Herbalife, будучи експертом в області збалансованого харчування та здорового способу життя, розробляє і реалізує методом прямих продажів широкий спектр продуктів для збалансованого харчування, контролю ваги і персонального догляду.

«Нагорода такого почесного конкурсу, як «Вибір року», для нас дуже важлива, тому що вона демонструє вибір українського споживача і відображає лідерські позиції Herbalife в категорії біологічних активних добавок, - зазначила директор «Herbalife Україна» Тетяна Серебряник. - Хочу підкреслити, що всенародне визнання і довіра до продуктів Herbalife - це спільна заслуга роботи Компанії та незалежних Дистриб'юторів Herbalife, які є персональними консультантами з харчування та разом з компанією несуть в маси ідею збалансованого харчування та здорового способу життя. Цього року український споживач високо оцінив нас, що дає нам додатковий стимул рухатися далі в правильному напрямку».

Міжнародний рейтинг «Вибір року» в Україні - це загальнонаціональний щорічний проект, котрий займається визначенням і подальшою популяризацією найбільш якісних і відомих товарів та послуг у різних товарних категоріях на українському ринку. На сьогоднішній день «Вибір року» є одним з найбільш популярних і вагомих рейтингів в Україні. Переможці конкурсу «Вибір року» визначалися за результатами всеукраїнського маркетингового дослідження, яке проводило дослідницьке агентство TNS, а також експертним журі Конкурсу. Міжнародна аудиторська компанія Deloitte провела аудит і підтвердила результати конкурсу.