Компанія Herbalife Ltd. оголошує результати своєї діяльності за другий квартал 2015 фінансового року та підвищує свій прогноз на 2015 рік

Компанія Herbalife Ltd. оголошує результати своєї діяльності за другий квартал 2015 фінансового року та підвищує свій прогноз на 2015 рік

  • Скоригований1 прибуток у розрахунку на акцію (EPS) у другому кварталі 2015 фінансового року перевершив прогнозне значення, що знаходилося в діапазоні 1,051,15 долара США, і склав 1,24 долара США на одну розводнену акцію; за опублікованими даними, прибуток у розрахунку на акцію становив 0,97 долара США на одну розводнену акцію.
  • Компанія підвищує свій прогноз щодо скоригованого прибутку в розрахунку на акцію на весь 2015 рік до діапазону 4,504,70 долара США на одну розводнену акцію у порівнянні з попереднім прогнозом у діапазоні 4,304,60 долара США на розводнену акцію.
  • За опублікованими даними, глобальний обсяг чистих продажів знизився на 11% і становив 1,2 мільярда доларів США, що зумовлено несприятливим ефектом різниці валютних курсів; без урахування ефекту різниці валютних курсів обсяг чистих продажів збільшився на 1% у порівнянні з аналогічним показником за другий квартал минулого року.
  • Потік готівки від операцій склав 197,6 мільйона доларів США, що на 26% вище за аналогічний показник за другий квартал попереднього року.

6 серпня 2015 р. — Компанія Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) повідомила про те, що обсяг чистих продажів компанії в другому кварталі 2015 року становив 1,2 мільярда доларів США. Виражений у регіональних валютах обсяг чистих продажів виріс на 1%, тоді як, згідно з опублікованими даними, обсяг чистих продажів знизився на 11%, що головним чином обумовлено триваючим несприятливим впливом різниці валютних курсів.

Скоригований1 прибуток у другому кварталі становив 1,24 долара США на одну розводнену акцію у порівнянні з 1,55 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період 2014 року. Відповідно до опублікованих даних, чистий прибуток компанії за другий квартал склав 82,8 млн доларів США, або 0,97 долара США на одну розводнену акцію, у порівнянні з 119,5 млн доларів США або 1,31 долара США на одну розводнену акцію за аналогічний період 2014 року. У другому кварталі 2015 року на показники прибутку на одну розводнену акцію негативно вплинула зміна валютних курсів, у результаті чого цей показник знизився на 0,41 долара США.

За квартал, що завершився 30 червня 2015 року, компанія отримала чистий операційний грошовий потік розміром 197,6 млн доларів США, а сума інвестицій в основний капітал становила 16,2 млн доларів США.

Компанія підвищує свій річний прогноз щодо скоригованого прибутку на розводнену акцію до діапазону 4,50–4,70 долара США на розводнену акцію в порівнянні з попереднім прогнозом в діапазоні 4,30–4,60 долара США на розводнену акцію.

Майкл Джонсон (Michael Johnson), голова ради директорів і головний виконавчий директор компанії Herbalife, зазначив: «У другому кварталі ми зберегли тенденцію до збільшення обсягів продажів і поліпшення ключових показників, бізнесу лідерів продажів, яка намітилася в попередньому кварталі, і ми розраховуємо на збереження цієї позитивної тенденції протягом усієї другої половини року».

«Ми продовжуємо інвестувати в інноваційні продукти та в посилення маркетингових ініціатив й інфраструктури з метою підтримки бізнесу наших Незалежних Партнерів, при цьому ми прагнемо ставити інтереси клієнтів за основу всієї нашої діяльності. Все це, як ніколи раніше, надихає наших Незалежних Партнерів і сприяє їх залученню в роботу. Ми продовжуємо спостерігати позитивні, на наш погляд, зміни і впевнені, що створюємо ще більш дієву платформу для забезпечення сталого зростання, покликану допомогти у створенні довгострокової цінності для наших акціонерів», — продовжив Майкл Джонсон.

Ключові фінансові показники за другий квартал і прогноз на 2015 рік
Регіональний обсяг продажів у балах і загальні показники активних лідерів продажів  

 

 

Обсяг продажів у балах (млн одиниць)

 

Загальна кількість активних лідерів продажів

Регіон

 

2Q'15

 

Зміна в %

 

2Q'15

 

Зміна в %

Північна Америка

 

305,4

 

-9

%

 

75 856

 

0

%

Азиатсько-Тихоокеанський регіон

 

271,2

 

-15

%

 

75 051

 

0

%

Європа, Близький Схід, Африка

 

228,3

 

4

%

 

71 221

 

26

%

Мексика

 

219,9

 

-5

%

 

64 600

 

0

%

Південна та Центральна Америка

 

173,1

 

-16

%

 

57 868

 

-7

%

Китай

 

164,0

 

38

%

 

23 906

 

28

%

Усього у світі

 

1 361,9

 

-5

%

 

356 357

 

5

%

1 Додаткові таблиці з допоміжними бізнес-показниками доступні за адресою http://www.ir.herbalife.com.

2 Глобальна кількість активних лідерів продажів може відрізнятися від суми активних лідерів продажів по регіонах, оскільки розрахунок здійснюється за загальною кількістю лідерів продажів, які виявляли активність протягом періоду, а не через підсумовування, при цьому деякі з лідерів продажів могли працювати одразу в декількох регіонах, та лише неодноразово були враховані в загальній кількості.

Обсяг чистих продажів по регіонах і вплив різниці валютних курсів

Регіон

Обсяг чистих продажів за опублікованими даними у 2-му кварталі 2015 року  (млн)

 

 

Зростання/зниження з урахуванням різниці валютних курсів

Зростання/зниження без урахування різниці валютних курсів

 

Північна Америка

 

$

230,0

 

-8%

 

-8%

 

Азиатсько-Тихоокеанський регіон (викл. Китай)

 

$

239,1

 

-22%

 

 -17%

 

EMEA Європа, Близький Схід, Африка

 

$

193,8

 

-15%

 

 8%

 

Мексика

 

$

129,2

 

-13%

 

 2%

 

Південна та Центральна Америка

 

$

133,5

 

-34%

 

0%

 

Китай

 

$

236,7

 

39%

 

39%

 

Усього у світі

 

$

1 162,3

 

-11%

 

1%

 

Прогноз на 2015 фінансовий рік

Прогноз на третій квартал складений з урахуванням несприятливого впливу різниці валютних курсів, у результаті якого прибуток на розводнену акцію зменшиться на 0,40 долара США, у тому числі приблизно на 0,13 долара США у зв'язку із ситуацією у Венесуелі. Прогноз на весь 2015 рік враховує несприятливий вплив різниці валютних курсів у розмірі приблизно 1,40 долара США на розводнену акцію, в тому числі приблизно 0,45 долара США — негативний вплив від зміни курсу венесуельської валюти.

Виходячи з поточних тенденцій ділової активності, прогноз компанії на третій квартал 2015 фінансового року і на весь 2015 фінансовий рік виглядає наступним чином:

 

Три місяці, що завершуються

 

Дванадцять місяців, що завершуються
31 грудня 2015 року

 

30 вересня 2015 року

 

 

 

Мін.

Макс.

 

Мін.

Макс.

Збільшення обсягу продажів у балах порівняно з 2014 роком

(4,0%)

(1,0%)

 

(4,0%)

(1,0%)

Збільшення чистих продажів у порівнянні з 2014 роком

(10,0%)

(7,0%)

 

(9,5%)

(6,5%)

Скоригований прибуток на розводнену акцію

$1,00

$1,10

 

$4,50

$4,70

Капітальні витрати (млн доларів США)

$40,0

$50,0

 

$110,0

$130,0

Фактична ставка оподаткування

28,5%

30,5%

 

28,0%

30,0%

Збільшення чистих продажів у порівнянні з 2014 роком з урахуванням різниці валютних курсів(a)

1,0%

4,0%

 

0,5%

3,5%

Прибуток на розводнену акцію з урахуванням різниці валютних курсів(a)

$1,40

$1,50

 

$5,90

$6,10

Вільний потік грошових коштів (млн доларів США)(b)

 

 

 

$470,0

$490,0

(a) Без урахування впливу зростання цін у Венесуелі, пов'язаного зі змінами валютних курсів.

(b) Вільний потік грошових коштів дорівнює потоку грошових коштів від операцій за вирахуванням капітальних витрат.

Інформація про компанію Herbalife Ltd.

Herbalife — міжнародна компанія, яка здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована 1980 року в Лос-Анджелесі й сьогодні працює більш ніж у 90 країнах світу, в тому числі в Україні. Акції Herbalife котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF). У компанії працюють понад 7 тис. співробітників, обсяг чистої виручки у 2013 році становив $4,8 млрд.

Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровими звичками харчування, розробляючи високоякісні продукти й надаючи персональний сервіс освітніх послуг у сфері збалансованого харчування. А також створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися звичок здорового харчування, контролювати свою вагу та вести активний і здоровий спосіб життя.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Вікторія Рибченко

Тел.: +38044 393 77 51

e-mail: victoriary@herbalife.com

Агентство O2PR

Роман Авраменко

Тел:+38044 545 77 07

Моб. тел.: +38093 145 39 39

e-mail: herbalife@o2pr.com.ua

ТВЕРДЖЕННЯ ПРОГНОЗГОГО ХАРАКТЕРУ

Хоча ми вважаємо, що очікування, які містяться в будь-якому з наших прогнозів, є обґрунтованими, фактичні результати можуть істотно відрізнятися від прогнозованих у будь-якій із наших заяв. Наше майбутнє фінансове становище та результати діяльності, а також будь-які прогнози можуть змінюватися й несуть у собі низку ризиків і невизначеностей, такі як ті, що позначені або вказані в наших звітах до Комісії з цінних паперів і бірж. Нижче наводяться лише деякі з основних факторів, які можуть призвести до того, що наші фактичні результати, показники та досягнення чи галузеві результати будуть істотно відрізнятися від оцінок або прогнозів, що містяться в наших прогнозних заявах:

Наші взаємини з Партнерами та наша здатність вплинути на їхні дії;

Неправомірні дії наших співробітників або Партнерів у порушення чинного законодавства;

Несприятливе висвітлення в ЗМІ наших продуктів або організації мережевого маркетингу, в тому числі наша здатність заспокоїти ринок і регуляторів щодо дотримання нами чинного законодавства;

Зміна споживчих переваг і попиту;

Наша залежність від наших Партнерів або вищого керівництва, їхньої втрати або смерті, що може негативно вплинути на наші взаємини з Партнерами та результати нашої діяльності;

Конкурентна природа нашого бізнесу;

Регламентарні питання щодо наших продуктів, у тому числі можливі дії урядових або законодавчих органів, які пов'язані з безпекою або ефективністю наших продуктів і програм мережевого маркетингу, включаючи дії щодо ринку прямих продажів, на якому ми працюємо;

Правові проблеми, що виникають для нашої програми мережевого маркетингу;

Ризики, пов'язані з міжнародною діяльністю, економічні фактори, у тому числі валютні курси, рівень інфляції, перебої в роботі та конфлікти з нашими імпортерами, питання ціноутворення та ризики девальвації валют, особливо в таких країнах, як Венесуела;

Невизначеності, пов'язані із застосуванням трансфертного ціноутворення, мит, ПДВ та іншого податкового законодавства й пов'язаних із ним змін;

Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням законодавства щодо прямих продажів у Китаї.

Невизначеності, пов'язані з тлумаченням і застосуванням права, а також поправками до законодавства у сфері прямих продажів в Індії;

Наша нездатність щодо отримання необхідних ліцензій для розширення бізнесу прямих продажів у Китаї;

Несприятливі зміни в китайській економіці, китайському законодавстві та китайській державній політиці;

Наша залежність від подальшого проникнення на існуючі ринки;

Договірні обмеження, що накладаються на нашу здатність розширювати бізнес;

Залежність від нашої ІТ-інфраструктури та постачальників;

Достатність товарних знаків та інших прав на інтелектуальну власність;

Концентрація продукції

Зміни в законодавстві, договорах чи нормативах, або в їх тлумаченні;

Оподаткування стосовно наших Партнерів;

Претензії щодо якості продукції;

Можливість придбання нашою компанією власних акцій на відкритих ринках або іншим способом;

Зміни вартості акцій, пов'язані, крім іншого, зі спекулятивними діями на біржах і короткими позиціями, що розміщуються окремими трейдерами за нашими звичайними акціями.

Ми не беремо на себе зобов'язань щодо оновлення або перегляду будь-яких з прогнозних заяв або з додаткової публікації інформації про будь-які події чи обставини після публікації релізу або для інформування про настання непередбачених подій, за винятком тих випадків, коли цього вимагає законодавство.