Herbalife: досягнення в цифрах в 1-му кварталі 2009 року

Компанія Herbalife знову демонструє гарні фінансові показники всупереч складній економічній ситуації по всьому світові.

  • За підсумками першого кварталу 2009 року чиста сума продажів Herbalife становила 521,7 мільйонів доларів США.
  • Чистий прибуток Компанії у першому кварталі 2009 року склав 41,5 мільйонів доларів США, або по 0,67 доларів на розводнену акцію.
  • Інвестиції Herbalife за вказаний період склали 14,4 мільйона доларів США. Основним напрямом інвестування було обрано глобальний розвиток технічної бази Компанії.
  • У першому кварталі 2009 року кількість Незалежних Дистриб'юторів Herbalife збільшилася на 40 259 чоловік. Кількість нових Дистриб'юторів Herbalife в Росії та країнах СНД також зростає: близько 2 000 Дистриб'юторів повернулися до роботи після періоду неактивністі.
  • Близько 20 000 Дистриб'юторів Herbalife отримали всебічну підтримку у розвитку бізнесу шляхом проведення безлічі різноманітних тренінгів і заходів.
  • У березні відбувся щорічний захід Herbalife Honors у Лос-Анджелесі (США), в якому взяли участь 1500 лідерів Herbalife зі всього світу. Одним з гостей заходу стала колишній Держсекретар США Мадлен Олбрайт. Її виступ був зосереджений довкола ролі вільного підприємництва, яким є робота в індустрії прямих продажів, для оздоровлення економіки.
  • В рамках Herbalife Honors, на Церемонії Вручення Бонуса Марка Х’юза, кращим Дистриб'юторам були виплачені премії і бонуси на рекордну суму в 36,4 мільйона доларів США.
  • Подальші плани Herbalife в Росії у 2 кварталі 2009 року пов'язані з вдосконаленням логістичних процедур і відкриттям нових Центрів продажів у декількох містах країни.

«У ці непрості для світової економіки часи ми продовжуємо фокусуватися на областях бізнесу, що дозволяють успішно контролювати рух грошового потоку - говорить головний виконавчий директор Herbalife Майкл О. Джонсон. – Я пишаюсь тим, що в кризу, при нестабільних курсах валют, чиста сума продажів Компанії в першому кварталі 2009 року знизилася менш ніж на 1%. Це свідоцтво наполегливої роботи наших Дистриб'юторів і стійкості вибраної нами бізнес-моделі».