Корпоративний профайл компанії Herbalife

Herbalife — міжнародна компанія, яка здійснює діяльність в індустрії здорового способу життя. Компанія була заснована 1980 року в Лос-Анджелесі й сьогодні працює більш ніж у 90 країнах світу для мільйонів клієнтів. Акції Herbalife котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: HLF). У компанії працюють більш ніж 7 тис. співробітників, обсяг чистої виручки у 2013 році становив $4,8 млрд.

Herbalife допомагає людям боротися із зайвою вагою та нездоровим харчуванням, розробляючи високоякісні продукти й надаючи освітні та персональні послуги  в області збалансованого харчування, створюючи атмосферу, яка надихає наших споживачів дотримуватися звичок здорового харчування, контролювати свою вагу і вести активний і здоровий спосіб життя

Наші продукти

  • Наші продукти — це результат обширних наукових досліджень і розробок у сфері здорового харчування, а також жорсткого контролю якості «від насіннячка до кінцевого споживача». Це не лікарські препарати, вони не призначені для лікування хвороб.
  • Наш флагманський продукт — протеїновий коктейль Формула 1, здатний повноцінно замінити їжу — лідирує на ринку у своєму класі. Частка Herbalife в категорії замінників їжі у 2010–2012 роках становила, відповідно, 24,5%, 26,8% і 28,5% (перше місце на ринку).
  • У 2012 році компанія Herbalife витратила $44 млн на наукові дослідження та розробки, контроль якості та безпеки продукції. Крім того, ми співпрацюємо з лідируючими постачальниками інгредієнтів, такими як DuPont, BASF, DSM і Archer Daniels Midland, наукові та виробничі можливості яких допомагають робити наші продукти ще краще.

Бізнес-модель

  • Продукти Herbalife реалізуються через широку мережу Незалежних Дистриб'юторів. Як і в багатьох інших компаніях прямих продажів, більшість клієнтів в подальшому стають Дистриб'юторами, щоб отримати знижку на продукти для власного споживання. Але частина наших клієнтів - це Дистриб'ютори в традиційному сенсі слова, так як вони залучені до побудови бізнесу компанії й отримують від цього прибуток.
  • Компенсація дистриб'юторам Herbalife повністю залежить від продажів продукції, а не від залучення нових клієнтів.
  • У Herbalife — велика та лояльна клієнтська база. Дослідження, проведене компанією Lieberman Research у 2012 році, показало, що за попередні три місяці 5,7 млн домогосподарств у США незалежно один від одного придбали наші продукти. З них 92% — не дистриб'ютори. У 2013 році інше дослідження, проведене компанією Nielsen, продемонструвало, що 3,3% дорослого населення США, або 7,9 млн осіб, придбали продукти Herbalife за попередні три місяці. З цих людей 87% не є дистриб'юторами нашої компанії.

Прихильність здоровому й активному способу життя

Компанія виступає спонсором більш ніж 150 спортивних змагань, команд і спортсменів по всьому світу. Це відображає наше прагнення просувати здоровий, активний спосіб життя, невід'ємна частина якого — збалансоване харчування.

Продукцію Herbalife обрали для себе такі зірки світового спорту, як футболіст Кріштіану Роналду, гравці ФК «Лос-Анджелес Гелексі» (США), ФК «Шахтар» (Україна), ФК «Спартак» (Росія), чемпіони XXII Олімпійських ігор Катерина Боброва та Дмитро Соловйов і срібний призер XXII Олімпійських ігор Микита Крюков, відома художня гімнастка і посланниця бренду Herbalife Ляйсан Утяшева та багато інших іменитих спортсменів.

Herbalife — представляючий спонсор турніру з тріатлону Herbalife Triathlon Los Angeles (з 2012 року) та футбольного турніру Herbalife World Football Challenge (2011 і 2012 років). Окрім того, компанія має статус офіційного консультанта з харчування Американської молодіжної футбольної асоціації (AYSO).

В Україні Herbalife виступає офіційним партнером з харчування Міжнародної Фітнес Конвенції Nike.

Вклад у життя суспільства

Сімейний фонд Herbalife (Herbalife Family Foundation, HFF) — некомерційна організація, у фінансуванні якої беруть участь співробітники та дистриб'ютори Herbalife. Створений у 1994 році засновником компанії Марком Хьюзом, Сімейний фонд Herbalife надає допомогу нужденним дітям.

У 2005 році Сімейний фонд Herbalife дав старт міжнародній програмі Casa Herbalife, яка спрямована на поліпшення харчування дітей. В рамках цієї програми Фонд співпрацює з благодійними організаціями в різних країнах. Програма отримала ім'я Casa Herbalife за назвою притулку для сиріт, побудованого Фондом у Бразилії 1998 року. По всьому світу сьогодні працює більш ніж 100 благодійних програм Casa Herbalife, які допомагають понад 120 тисячам дітей щодня.

Лідерство в індустрії

Herbalife — активний учасник багатьох торгових, наукових та громадських організацій. Серед них — Всесвітня федерація асоціацій прямих продажів, Федерація європейських асоціацій прямих продажів і більш ніж 50 національних асоціацій прямих продажів. Herbalife —- один із засновників Міжнародного альянсу виробників дієтичної/харчової продукції (IADSA), альянсу Latin America Responsible Nutrition Alliance і входить до керівництва організації Food Supplements Europe (FSE) та Ради здорового харчування (CRN) у США і Великобританії. Також компанія є членом альянсу Alliance of Health Supplement Association країн Південно-Східної Азії, американських асоціацій Personal Care Products Council, American Herbal Products Association та American Botanical Council.

Herbalife є членом Української Асоціації Прямих Продажів (УАПП), учасником Асоціації дієтологів України. В Україні Herbalife виступає Генеральним партнером щорічної науково-практичною конференції з міжнародною участю «Сучасні аспекти раціонального харчування».

У 2013 році компанія Herbalife отримала нагороду в номінації «Біологічно активні добавки року» в найбільш авторитетному і престижному Міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року».

Онлайн-ресурси

Веб-сайт:                 www.herbalife.com

Facebook:                www.facebook.com/Herbalife
Twitter:                      http://www.twitter.com/herbalife
YouTube:                  www.youtube.com/Herbalife

Блог про харчування:       www.discovergoodnutrition.com
Блог про фітнес:    www.discovergoodfitness.com
Блог про красу:      www.discovergoodbeauty.com