1990 - 1999

1999
Herbalife відкриває Ямайку, Ісландію, Індію та Словаччину. Марк Хьюз на обкладинці журналу «Network Marketing Magazine» (США). Запуск лінії декоративної косметики.
1998
Herbalife відкриває Індонезію, Лесото, Ботсвану, Намібію, Туреччину і Свазіленд. Марк Хьюз вперше в Росії! 20 000 Дистриб'юторів зібралися на стадіоні «Олімпійський» у Москві. Марк Хьюз відкриває дитячий притулок у Ріо-де-Жанейро, який дав ім'я програмі Casa Herbalife. Запуск продукту Ocular Defense Formula.
1997
Herbalife відкриває Чилі і Таїланд. Марк здійснює велике світове турне, зустрічаючись з Дистриб'юторами в Голландії, Японії, Бразилії та США. Джеррі Цветановіч стає першим членом Founder's Circle. Марк Хьюз нагороджений премією «Кращий Підприємець Року» (Лос-Анджелес). Запуск продукту Dinokids.
1996
Herbalife відкриває Грецію і Корею. Запуск нових систем комунікації: сайт Herbalife.com, TouchFon, голосова пошта та повідомлення по факсу. Herbalife переїжджає в новий офіс в Century City, Каліфорнія Запуск RoseOx.
1995
Herbalife відкриває Росію, Тайвань, Австрію, Швейцарію, Бразилію, ПАР, Фінляндію та Норвегію. Запуск лінії продуктів Dermajetics. Початок мовлення телеканалу HBN в Європі і США.
1994
Відкриття нових країн Herbalife - Венесуела, Аргентина, Домініканська Республіка, Бельгія, Польща, Данія, Швеція, Філіппіни. Марк Хьюз створює благодійний Сімейний Фонд Herbalife (Herbalife Family Foundation).
1993
Herbalife відкриває Нідерланди. Джеррі Цветановіч, Керол і Алан Лоренц стають першими членами Chairman's Club. Запуск чаю NRG.
1992
Herbalife відкриває Португалію, Чехію, Гонконг, Італію та Японію. Запуск нового продукту Термоджетікс.
  1991
Стартує кампанія «Місія харчування / Всі на борт». До 1992 року продажі досягли 400 млн. доларів. Запуск продукту Клітинний Активатор.
1990
Відкриття бізнесу Herbalife у Франції, Німеччині та Ізраїлі. Herbalife святкує 10-річний ювілей.