Інновації

Процес розробки продукції Herbalife є безперервним і визначається цілою низкою чинників, серед яких – актуальні тенденції ринку, останні наукові розробки, а також дослідження власної команди експертів і наукових консультантів.

В компанії існує Науково-консультаційна рада, яка визначає її стратегічний розвиток, однак ідеї, що стосуються розробки та вдосконалення продукції, обов'язково обговорюються з провідними Незалежними Дистриб'юторами на предмет її доцільності та актуальності для ринку.

Розробка нового продукту відбувається поетапно для того, щоб забезпечити йому однозначний успіх на ринку.

На першому етапі, коли розробляються концепція і склад продукту, команда з розробок і вдосконалення продукції разом з регулятивною групою виробляють наукове обґрунтування запропонованих інгредієнтів. Даний процес починається на самому ранньому етапі, щоб визначити, чи потрібно декілька варіацій формули одного продукту, для того щоб він продавався на різних ринках в усьому світі.

На наступному етапі – етапі реалізації – виробляються перші зразки продукт , і йде розробка дизайну упаковки і формування його ціни. Далі на даному етапі залучається продуктовий комітет, ініціативна продуктова група, сформована з провідних Незалежних Дистриб'юторів Herbalife, для того щоб вони висловили свою думку і дали остаточну оцінку даних зразків.

На третьому етапі визначається фінальний склад (формула) продукту, завершується робота зі складання наукового обґрунтування вибору всіх інгредієнтів, і департамент з виробництва продукції починає їх відбір. На даному етапі існує важливий момент – оцінка смакових якостей продукту в лабораторії з тестування, що належить компанії. Паралельно з цим креативна група працює спільно з відділом маркетингу над іншими важливими аспектами, а саме – назвою продукту, оформленням його упаковки та ін., таким чином готуючи ґрунт для останнього етапу – виведення продукту на ринок.

Перш ніж запускати нові продукти, компанія Herbalife повинна упевнитися в тому, що вони пройшли належний процес контролю якості, і що департамент виробництва зможе задовольнити високий попит на них. Компанія випускає як мінімум один новий продукт на рік на кожен з основних ринків.

Враховуючи велику кількість стадій процесу розробки і розвитку нової продукції, не існує чіткого часового графіку щодо випуску на ринок нових продуктів. У кожному конкретному випадку шлях розвитку продукту зі стадії його розробки до моменту, коли він буде доступний для клієнтів компанії Herbalife, може зайняти рік або більше.